wtorek, 13 sierpnia 2013

Numeracja stołów

Zaistniała potrzeba zrobienia numeracji stołów, sądzę, że jednak jest to wygodne rozwiązanie usprawniające organizację sadzania ludzi.

Ramki z Ikei, trochę wzorzystego papieru i wieczór z nożyczkami w ręku.

Ta dam!



Stołów będziemy mieli 6, numerki zrobiłam w 2 wersjach tak, żeby trochę urozmaicić i są na przemian w różne wzory i na różnym tle (na zdjęciach nie widać ale są dwa różne odcienie granatu na tle). Wszystkie są dwustronne. Nie zdjęłam jeszcze folii ochronnej z pleksi dlatego są tam takie czarne znaczki.

Byłam w szoku jak zobaczyłam masę takich wzorzystych papierów w papierniczym - chyba z 15 min wybierałam, chociaż ze względu na kolorystykę miałam może z 5 arkuszy do wyboru no i z tych pięciu musiałam dobrać podobną tonację więc nie do końca podoba mi się ten w serduszka, ale to tylko deseń. Do tego dokupiłam brystol na tło - 2 kartki A4. W sumie kosztowały mnie te papierki z 8 zł, a ramki 3 zł za szt. Wydrukowałam sobie szablony, które wycięłam, odrysowałam na odwrocie wzorzystych papierków i wycinałam caaały wieczór. 

Do tych numerków mój chłop przygotowuje graficznie tablicę z alfabetycznie wypisanymi nazwiskami gości, coś na tej zasadzie, nie w tym stylu:

www.bialeinspiracje.pl
Nasza będzie wydrukowana na granatowo w białej ramce. 

Bardzo praktyczna jest tak pomyślana tablica bo w sekundę znajduje się siebie i swój stolik, a takie wodzenie wzrokiem po tablicy gdzie jest osobna lista do każdego stolika jest raczej kłopotliwe. 

Tą tablicę będziemy drukować w ostatniej chwili więc nie wkleję jej przed ślubem na bloga:)


3 komentarze:

  1. Pomysł rewelacyjny! Ja też chciałam, aby było kilka stołów. Niestety moja sala nie pozwala nam na taką aranżacje. My będziemy mieli tradycyjne L lub podkowa. Więc numerowanie nie wchodzi w grę:( My musimy kombinować nad kartkami z imionami.

    Czy macie już 100% listę gości, czy dalej wprowadzacie zmiany?

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślę, że lista gości będzie zamknięta na 4 dni przed ślubem. Teraz mamy jeszcze większość niepotwierdzonych oficjalnie zaproszeń. Nie jestem pewna przede wszystkim osób towarzyszących. Winietki będziemy drukować razem z tablicą rozsadzenia ludzi.

    OdpowiedzUsuń
  3. jak tam przygotowania? wszystko zapięte na ostatni guzik?:):)

    OdpowiedzUsuń