piątek, 4 maja 2012

Cud kiecka!

Na razie o mojej sukni ślubnej wiem trzy rzeczy:
  • Ma być tania, więc prawie na pewno będę ją szyła. Szalone wydają mi się ceny sukien ślubnych gdzie jakkolwiek sensowne kiecki zaczynają się od 3 ty zł! 
  • Ma być długości 3/4. Nie chcę takiej do ziemi bo dziwne wydaje mi się że na ślubach tylko PM występuje w sukni wieczorowej, a reszta pań w koktajlowych sukienkach. Według mnie takie suknie pasują do pięknych sal balowych w pałacach, do bogatych katedr i księżniczek :) Co nie znaczy że długie suknie mi się nie podobają, niektóre to istne dzieła sztuki! Poza tym taka 3/4 będzie po prostu wygodniejsza i będzie lepiej pasowała do mniej formalnego wesela.
  • Będzie miała kieszenie.Uwielbiam spódnice i sukienki z kieszeniami, takimi wszytymi, nie naszytymi :) jak na zdjęciu nr 2. Dzięki nim będę mogła mieć przy sobie to bez czego czuje się goła, mianowicie telefon kom. i pomadkę nawilżającą :P
Do tej pory znalazłam kilka inspiracji:
Ta sukienka spodobała mi się jako pierwsza, zachwyciłam się cudowną, wielobarwną halką i trochę rockową stylizacją. Myślę że ostateczna wersja będzie coś z niej miał.


greenweddingshoes.com

Potem wpadłam na pomysł sukienki w stylu lat 50tych. Te sukienki miały świetną konstrukcję, podkreślały talię i obojczyki. Modele jak poniżej (nr 1) idealnie by się nadały na suknię ślubną i można do niej włożyć kolorową halkę. Ta nr 2 też ma coś z lat 50tych i kieszenie, ale mogla by być szersza na dole. Chyba jednak wyglądają trochę sztywno, ale to może kwestia tkaniny?

voguepatterns.mccall.com                 nr 1



wedding.ustcan.com               nr 2




Teraz jestem na etapie sukienki z tiulowym dołem. Urocze i lekkie! mają 1 lub 2 warstwy tiulu na wierzchu, potem warstwę z tkaniny i halkę. Na środkowym zdjęciu widać jak każda część ma inny kolor i to wydaje mi się genialnym rozwiązaniem! Nr 5 jest prawie idealna, gdyby tylko miała dekolt jak na zdjęciu nr 6... Te kwiaty na sukni to też jest całkiem ciekawy pomysł :)


greenweddingshoes.com          nr 3

greenweddingshoes.com             nr 4

www.etsy.com                 nr 5
www.elizabethpassion.com    nr 6


Zobaczymy co jeszcze wymyślę, mam przecież jeszcze tyyyle czasu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz