środa, 4 lipca 2012

kardigan

Ku mojemu zaskoczeniu w sieciówkach znalazło się sporo zgrabnych, dziewczęcych sweterków które spokojnie można włożyć do sukni ślubnej. Ponieważ stawiam na głównie granatowy i żółty jako kolory przewodnie, dlatego właśnie nakryć w takich kolorach szukałam.


Pierwsze trzy są ze sklepu Stradivarius i ze strony tego sklepu są zdjęcia. Zastosowano w nich ciekawe ściegi więc są niebanalne i trochę vintage. Ten pierwszy pięknie podkreślał by głęboki dekolt na plecach panny młodej :) Pozostałym dwóm tez niczego nie brakuje- piękne kolory i guziczki z macicy perłowej.


Te trzy są ze sklepu Top Secret, a zdjęcia są ze strony tej właśnie marki. Pierwsze dwa mają ciekawe hafty przy dekolcie, ten biały może się wydawać zbyt słodki, ale myślę że do prostej sukni świetnie by pasował, zwłaszcza satynowej. Ach te perłowe guziczki! Natomiast ostatni jest nowoczesny - prosty z głębokim dekoltem i dużym kwiatem z tkaniny.





 Ciesze się że będę miała z czego wybierać!


4 komentarze:

  1. Gdzie będziesz nosiła kardigan? W kościele czy na sali? Szczerze, to nigdy nie słyszałam, by Pani Młoda miała na sobie inny kolor niż biały - podziwiam za odwagę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sweterek będę miała w kościele w końcu koniec września to będzie, zresztą uważam, że to nie wypada z gołymi plecami. W restauracji też się przyda przy wychodzeniu na taras. Nie chciałam władać tylko bieli bo mi się to nie podoba, kolorowe dodatki jakoś nie wydają mi się też wyjątkowo odważne, ale może dlatego, że naoglądałam się setek kolorowych outfitów panien młodych.
    Teraz mam w szafie 3 sweterki do wyboru na ślub i 2 granatowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zdecydowałaś się już na sweterek?
      Ja chyba zaryzykuje i założę niebieskie buty - ale jeszcze się waham:)

      Usuń
  3. Odnośnie tego który sweterek założę to decyzję podejmę pewnie w czasie przymiarek lub w dniu ślubu :) Moja świadkowa okazała się tak cudowna, że kupiła sobie kremowo granatową sukienkę na mój ślub i pewnie dam jej jeden z moich granatowych sweterków do tego - nawet pytała czy może taki sweterek sobie kupić czy nie mam nic przeciwko temu :)

    OdpowiedzUsuń